Thinkersgate

Thinkersgate

söndag 4 december 2011

4/12 Söndag

 Till dig som är intresserad av hälsosamma produkter rekommenderar jag:

                        hälsa på

http://www.halsapa.net/                     halsa.pa@live.se        

Lycka till Carolin & Elisabeth!!!                             









Hem Salong/ Butik Om mig ekobehandlingar Kostrådgivning Produkter Varför eko? Gravid Spa & föreläsning Aktuellt länkar









Om oss, Caroline & Elisabeth







Caroline



Efter många år inom kosmetik och hudvårds branschen valde jag att helt ändra inriktning till att arbeta med hälsa och kost.



Flyttade tillbaka till Finspång 2010 för att kunna starta mitt ekoföretag och arbeta med det jag brinner för, hälsa, ekologi,hudvård & kost.



Utbildade mig till Ekologisk Hudvårdsterapeut via Axelssons skola i Sthlm 2010-2011 och till Näringsrådgivare via Nordiskt Näringscenter 2010.











Elisabeth



Min bakgrund är som förskollärare men har länge känt att jag vill göra något annat. Då jag kom i kontakt med Caroline 2010 fick jag inspiration att ändra min livsstil. Något som har blivit mycket positivt för både kropp och själ. Nu 2011 mår jag och min familj mycket bättre och dessutom är jag 10 kg lättare.



Sommaren 2011 utbildade jag mig till Näringsrådgivare på Nordiskt Näringscenter och inom Mikromassage på Axelssons skola i Stockholm.







Nu öppnar vi snart Finspångs nya Ekologiska Livsstilsbutik & Salong!



Här kan du unna dig sköna & välgörande behandlingar för kropp & själ, botanisera bland vårt breda och härliga ekologiska sortiment!







Varför inte boka tid för en Kost & Näringsrådgivning? Vi är båda utbildade inom Näringsrådgivining och brinner för ren naturlig kost utan onödiga tillsatser. Dessutom har vi själva genomgått stora förändringar med vår livsstil och känner att det då är lättare att sprida budskapet till andra som vill må bättre!











Välkommen!





















Välkommen!



Caroline Löfgren



Bergslagsv. 6



612 30 Finspång







Caroline tel.



0709-622 459



Elisabeth tel.



0730-628576







halsa.pa@live.se































Ekologisk hudvård



för din hälsa



för vår miljö





                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar