Thinkersgate

Thinkersgate

måndag 21 november 2011

21/11 Sesam öppna dig!

21/11 Måndag                                                       

Fattar inte hur snabbt det går. Redan 1:a advent i helgen. Holly Molly, att man alltid ska bli lika överraskad fast det inträffar varje år. Nu tycker jag att det är rätt så mysigt med alla ljus, goda lukter och sådant...då. Det pratas Lucia, julsånger och myskväll på jobbet (means; mat som man får fixa själv, kaffegott som man får baka och sedan julklappsbyteri). Ska ju börja tänka på mitt egna med.....hur vi "jular". Vilken mat, vilka klappar (har ingen aning....), hur, var osv. Någon slags "julnoja/skoja" infinner sig.
I går återkom jag i nätvärlden. Blev som lite nyfödd igen. Fick efter en massa strul ett nytt moden....."Viva Sarita".....och...Sesam öppna dig effekten!! Jag kunde till och med fixa det ihop med servicenissen. Nicepoäng åt mig själv! Det var ett riktigt krångel med en tonårsmotsträving och moppsig dator. But, Here I Am....tradatadaaaa. Pleased och nöjder. 
Kom hem för ett tag sedan från lite snällmassage. Så nu är man lite healad, renad och fått igång lite förnybar energi. Det är massage med kläderna på och i ett rent behag. Till detta serveras för öronen mycket kontemplativ musik. T o m dom har fått lite omsorg. Än så länge är jag varm och skön i kroppen. Blev så glad för lite omsorg att jag tog dammjagaren och for runt ett par varv. Alltså ligger jag i framkant i städningen. Gillar´t. Ska bli lite finputs till helgen (om orken håller i).  



"May The Force Be With You"                                                                                 
                                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar