Thinkersgate

Thinkersgate

lördag 27 mars 2010

27/3.......In = ut!

Lördag....mitt i ledighetens exodus! Har betalat räkningar....= what comes in goes out!! Man sliter gris om dagarna och gnider för att få liten statarslant, rumlar inte runt och hettar inte upp betalkortet särskilt ofta...men/but.....dom små sekinerna åker ut som på såpad bana. SNYFT!! Undrar hur det känns att få känsla av fet plånbok..God Gives?? Vill det....om en enda gång då.... Handla lite proffsigt (med många påsar i handen), beställa sköna drömresan, fixa håret (trasslet på kupan), ordna med lite hemma (bokhylla, fixa fönster o någon ´möbleos ´ o sånt skoj). Blommor med!! =)

Hade sovmorgon i dag (me like) och vaknade lite tidigt först. Hade då den underbara förmånen att få somna om....men ...måste ha varit trött för jag sov lääänge. Gillar inte att sova för länge heller. Nu gör det inget men senare när det blir finväder.....då vill jag sitta på trappan och mysa frukost (i värmen/solen). Drömde så mycket så jag ville drömma klart o se hur det skulle gå/bli. Nu har jag glömt vad men då...var det bästa thrillern (komedi?)? Ingen repris heller o end ett avsnitt.

Var ute och attackerade snön...vilket fick bli mitt workpass i dag. Körde hela grishagen för nu ska snöhelvetet bort!!! Hackade, kastade runt, mosade skiten. Är bara så förbannat trött på den!! Bulldozer-Sonja hopping around....Tar till alla medel snart...varmvattenslangen nästa??


Ska kolla en film om ett tag men först megafatet med poppisar.....

Min bästa kille...o....värmeelement....alltid redo för gos!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar